tisdag 9 oktober 2007

9:e Oktober

04.10
Nu.. är.. jag .. trött. Första jobbiga natten med Z. Har försökt ta hand om'na så gott det går så Ida får sova, men jag misstänker att hon inte sover speciellt bra. Nu har då äntligen Z somnat, så nu ska jag försöka pula ner honom i sin säng, och sen falla omkull i min egen.

08.30
Jag tror Zach sov ganska bra ändå. Ida väcker mig och ber mig hålla koll på'n medans hon släpar sig genom badrummet.

09.00
Ringer BVC om Z's magknip. De hänvisar till sjukhuset, och sjukhuset ska ringa upp vid 11-12-tiden.

11.30
Sjukhuset ringer upp, kvinnan rekommenderar några droppar man kan ge för att jämnat ut gasen. Kanske jag borde suga i mig såna? =) Kvinnan är även kungligt irriterad på BVC som skickat mig till dem istället för att hantera det själv, som de ska. Wooh! ;D

14.01
Lunchdags för mig och Ida.. Z sover i sin barnvagn som att han aldrig gjort annat.


16.14
Ivag och kopa medicin och hamta en skotvaska.

17.39
Vantar pa ida utanför babyproffsen, Z sover I bilstolen bredvid och Bamse snarkar I baggaget. Live I stereon, soligt och farggranna trad. Bra skit!

22.10
Skjutsa grannen till akuten! Waouu-waouu-waouu-waouu!

23.30
Hemma.. ut och släppa snokarna, och låta Z sova i barnvagnen. ;)

00.30
Kaffe och nybakt hos grannen! WOOOOOOOOOH!

Inga kommentarer: