måndag 15 oktober 2007

15:e Oktober

10.11 -> 12.43
Långpromenad själv med Z och Bamse. Solsken ute, mysigt som bara den. Svängde förbi K & F och lämnade igen bensindunken jag lånat och tackade för lånet. Fastnade lite och pratade ett tag, och Bamse såg ut som att han ville hälsa på katterna. Sen vare bara att gå vidare, över E4:an och hela den svängen.. och nu ska jag baske mig laga lunch.

13.30
Korvstroganoff!

15.30
En sväng förbi barnmorskan för att visa upp Z. Sen vare en kort promenad, och nu ska jag baske mig på toa, och sen bada litegranna. The sweetness!

18.18
Nu åkte Ida iväg till Frida för att fika, och hon nallade med sig Z. Fan så tomt det är här, egentligen.

19.39
Voff! Dags för promenad med Bamse. Han ser lite ynklig ut där han ligger och sover, han kan behöva komma loss lite, och kanske jaga en kråka eller två. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste bara säga. Det känns tokmycket roligare att läsa din blogg med fungerande å ä ö ;) Det blir som lite simplare när man itne alltid har hjärncellerna på högvarv... ;) Jag är ju trots allt inte änd för att ha såna som arbetar tokhäftigt dygnet runt ;)