fredag 5 oktober 2007

4:e Oktober

14.20
Haha, hämta knodd-och-fru! Har blivit godkand for hemgang av lakaren som undersokte Zach. Glorious times, we are going home!


15.25
Hemgang forhindrad av Zachs låga blodsocker. Inte roligt, men battre lite for forsiktig an lite for lite. Ida sitter och ammar med en putt liten knodd I famnen och ser orolig ut. Vi vill hem bagge tva.

Lakaren som undersokte Zach tidigare missade det, men barnmorskan tyckte han skakade, sa..

Ida ger Z extra naring nu sa kanske det gar battre imorrn. Ska tas nya prover om tre timmar.


16.52
Middagsdags for ida, hon valde en anskramlig hog med kottbullar som bara ser for dassiga ut. Z ligger bredvid och sover som en stock. Jag mar jattedaligt och Bamse ar ensammen hemma...Fan, jag ville ju sova med ida inatt I vara egna sangar.

Provtagnings-countdown: 90 minutes and counting.


18.18
Blodsockernivån var hogre, och Z borjar fa tillbaka sin energi lite. Med lite tur sa blir det hemgang senare ikvall, om doktorn ar snall. Z har sovit som en stock I tre timmar, och vi ar fortforande oroliga som fan. Jeanette kunde greppa Bamse iallafall, sa jag kan stanna med ida. Skönt.


19.16
Middag for mig nu. Usch, kanner mig inte alls bra. Mar illa och ar trott och orolig. Tillbaka till bb sen for att vanta mer. Fan.


20.27
Tillbaka. Bytt pa knyttet da jag kom, lillfisen Z har sovit hela tiden medans jag var och at. Pratade med Birgitta H, hon blev jatteglad. Latsasfarmor. Mormor ar hispig som vanligt dock.

Blir inte att aka hem, behover ny undersokning av lakare imorrn. Fanfanfan.

Ida mar inte alls bra av det har, och inte jag heller. Men vad ska man göra?


21.17
Blodsockernivån lag bra, inga mer prover forran lakarn imorrn. Ida ska mata Z nu och sen ska jag stoppa om bagge I sangen och sen aka hem. Kanner mig lattad, och ida med.


22.18
Familj omstoppad, far far hem.


22.33
Hamtar Bamse hos grannen...jycken ar helt tokigt glad. Kollar mailen, postar det här och somnar sen

Inga kommentarer: