onsdag 10 oktober 2007

10:e Oktober

02.23
Nu blir det sovdags for min del, ida och Zach sover redan. Ska forsoka smita I sang utan att vacka nagon, tjipp pa er!

11.00
Ooops. Blev visst lite sovmorgon lite ofrivilgt idag. Ut med hunden nu!

13.15
Avgång in mot stan for att traffa AS.

15.30
Sen lunch, men valbehovlig. ;) Uppdaterar fran stulet WAN inne i stan. Snart apoteket, sen hem!

16.10
Grinig securitasvakt gnaller da jag stannade utanfor apotekets ingang for att slappa av apoteks-lopare fran bilen. Tjurskaft.

17.37
Lagger mig med ida och Z i sangen och myser. Inte tokigt. Ar ganska trott.

18.47
Laga-middag-dags! Angkokt kyckling i caj p-allround-marinad och ris med tomatsallad..smarrigt.

19.57
Käk till roomservice, helt ok! Rubbade killar det dar, men de har ju lite skillz. ;)

21.14
Promenad! Kallt om handerna, maste placka fram mina handskar snart. Maste skaka fram pengar till nya skor at ida ocksa, hon har inga passande host/vinter-pjuck. Dags att fixa nya at mig med, sulorna ar helt blankslitna. Naja, de ar ju varma om an hala ;)

01.22
Plocka i och ur diskmaskin och sen ut med bamse. Stackarn maste ju fa springa lite idag ocksa. ;)

Inga kommentarer: